دانلود - فیلم . بازی . انیمیشن . کتاب . نرم افزار و ........
دانلود فیلم Bushido Man 2013

دانلود فیلمBushido Man 2013 با کیفیت خارق العاده ۷۲۰p Bluray

لینک مستقیم و رایگان

http://up.thunderfilm.ir/up/thunderfilm/Pictures/2014/bushidoman.jpg

ژانر :

اکشن

کیفیت :

720p Bluray

فرمت :

MKV

زبان :

ژاپنی

حجم :

650 مگابایت

امتیاز IMDB :

7.1/10 (50 رای)

خلاصه داستان :

تورامارو، خدای هنرهای رزمی می باشد. حال که سفر آموزشی اش به پایان رسیده، قصد دارد تا به دیدن استادش گنسای برود. و آنجا باید با تمام استاد های هنرهای رزمی مسابقه دهد …

 

 


برچسب‌ها:

دانلود فیلم Blackthorn 2011

دانلود فیلم Blackthorn 2011 با کیفیت (BluRay 720p)

Blackthorn (2011)

اطلاعات بیشتر : IMDB

ژانر : اکشن | ماجراجویی | وسترن

حجم : ۷۵۰ مگابایت

محصول : اسپانیا | آمریکا | بولیوی | فرانسه

خلاصه داستان : “بوچ کسیدی” در بولیوی برای نگه داری و محافظت از خانه خود در تلاش است و یک پسر بی سرپرست را پیش خود نگه می دارد. از او یک دزد حرفه ای می سازد. انها یک باند دو نفره هستند که به گروهای دیگر…


برچسب‌ها:

بازی قهرمانی Heroes and Castles v1.00.04.2 – اندروید
سه شنبه 17 تير 1393برچسب:بازی قهرمانی Heroes and Castles v1,00,04,2 – اندروید, ساعت 5:29 | نوشته ‌شده به دست JAVAD SOLTAN | ( )

پادشاه بسیار ضعیف شده و دقایق آخر عمر خود را سپری می کند، او به زودی خواهد مرد و رهبری ارتشی عظیم را شما باید بر عهده بگیرید. قلعه شما در خطر است، ارک ها، جن ها، ترکان و گروهی از مغول های وحشی وارد قلعه شما شده اند و در حال نابودی آن می باشند و تنها شمایید که می‌توانید بین دشمن و نابودی کامل بایستید. یکی از چند قهرمان قدرتمند را انتخاب کنید و با فراخوانی ارتش از قلعه خود دفاع کنید. .Heroes and Castles یک بازی اکشن با گرافیک اچ دی از استودیوی بازیسازی Foursaken Media است که آن را به همه ی کاربرانی که به دنبال یک بازی اکشن گرافیکی هستند پیشنهاد می دهیم.این بازی بر روی اندروید ۲.۳ و بالاتر قابل اجراست.

 

Heroes and Castles v1.00.04.2 بازی قهرمانی Heroes and Castles v1.00.04.2 – اندروید

برچسب‌ها:

دانلود دوبله فارسی فصل اول سریال آواتار: آخرین باد افزار Avatar : The Last Airbender
سه شنبه 17 تير 1393برچسب: دانلود با لینک مستقیم انیمیشن The Last Airbender, دانلود تمامی قسمت های انیمیشن Avatar : The Last Airbender, دانلود دوبله فارسی Avatar : The Last Airbender, دانلود دوبله فارسی تمامی قسمت های Avatar : The Last Airbender, دانلود دوبله فارسی فصل اول کارتون اواتار, دانلود دوبله پرشین تون Avatar : The Last Airbender, دانلود رایگان Avatar : The Last Airbender, دانلود زیرنویس فارسی Avatar : The Last Airbender, دانلود زیرنویس فارسی انیمیشن Avatar : The Last Airbender, دانلود سریال آواتار : آخرین باد افزار با کیفیت بالا, دانلود سریال آواتار اخرین بادافزار دوبله فارسی, دانلود سریال آواتار با دوبله پرشین تون, دانلود سریال آواتار دوبله با کیفیت 720p, دانلود نسخه mkv کارتون Avatar : The Last Airbender, دانلود نسخه کم حجم Avatar : The Last Airbender, دانلود کارتون Avatar : The Last Airbender, دانلود کارتون آواتار دوبله فارسی, دانلود کارتون سریالی, دانلود کارتون های جذاب, دانلود کیفیت hd انیمیشن Avatar : The Last Airbender, کیفیت 720p آواتار : آخرین باد افزار, ساعت 5:24 | نوشته ‌شده به دست JAVAD SOLTAN | ( )

Avatar: The Last Airbender (2005) HDTV 720p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

| این پست به صورت هفتگی آپدیت می شود |

| ۵ قسمت اول آماده ی دانلود |

 

Avatar Book One دانلود دوبله فارسی فصل اول سریال آواتار: آخرین باد افزار Avatar : The Last Airbender
نام انیمیشن : Avatar: The Last Airbender
ژانر : انیمیشن ، اکشن ، خانوادگی ، ماجرایی ، فانتزی
سال انتشار : ۲۰۰۵
تعداد فصل : ۳ فصل
مدت زمان : ۲۰ قسمت ۲۳ دقیقه ای
حجم : هرقسمت ۸۵ مگابایت
کیفیت : HDTV 720p
امتیاز : ۹/۱۰
دوبله فارسی (پرشین تون)
IMDB ، Wikipedia
خلاصه داستان : در زمان های گذشته دنیا به چهار نیرو به نام های آب ، خاک ، آتش و باد تقسیم شده بود . در هر کدام از این سرزمین ها افرادی وجود داشته اند که می توانستد فقط نیروی مربوط به سرزمین خود را تحت اختیار و کنترل داشته باشند . این ۴ قلمرو به مدت هزار سال در صلح بودند تا اینکه پادشاه قلمرو آتش Sozin تصمیم گرفت تا برای به تصاحب گرفتن قدرت کل دنیا ، جنگی را به راه اندازد . در این میان تنها یک فرد است که می تواند جلوی او را بگیرد . که Avatar نامیده می شود . آواتار شخصی برگزیده است که می تواند هر چهار نیرو را تحت کنترل داشته باشد نام آواتاری که در این زمان ظهور کرده ، کودک ۱۲ ساله ای به نام آنگ است . اما آواتار آنگ هنوز برای کنترل کامل چهار قدرت آماده نشده است و مسیر طولانی را در پیش دارد …

برچسب‌ها:

ندای وظیفه: اشباح – Call Of Duty: Ghosts (ایکس باکس – XBOX)

Call Of Duty: Ghosts | Region Free | Lt3 | ISO Format

ندای وظیفه: اشباح – Call Of Duty: Ghosts XBOX 360

| دانلود بازی ندای وظیفه: اشباح – Call Of Duty: Ghosts برای ایکس باکس با لینک مستقیم |

| نسخه کامل با فرمت ISO برای LT3 با Region Free  در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

 

ندای وظیفه: اشباح   Call Of Duty: Ghosts (ایکس باکس – XBOX)

  

توضیحات بازی: عنوان Call of Duty: Ghosts طبق سنت همیشگی، قرار است این بار توسط استودیوی Infinity Ward ساخته شود ولی مهم‌ترین تفاوتی که با نسخه‌های قبلی دارد، این است که دیگر خبری از دنباله‌های Black Ops و Modern Warfare نخواهد بود و سازندگان با انتخاب Stephen Gaghan قصد دارند داستان جدیدی را پیاده سازی کنند. در سال ۲۰۲۳ آمریکا به یک کشور ضعیف تبدیل شده است و دیگر همانند گذشته از تجهیزات نظامی پیشرفته‌ای برخودار نیست و این بار کشورهای آمریکای جنوبی که حرف اول را در زمینه‌ی نظامی می‌زنند وارد جنگ می‌شوند و قصد دارن تمامی بقایای آمریکا را با خود به غارت ببرند. بنابراین تنها روزنه‌ی امید آمریکا، به گروه اشباحی است که از جوخه‌های مختلف تشکیل شده است که هدف اصلی آن‌ها، مقاومت در مقابل این استعمارها خواهد بود. در واقع این گروه توسط آخرین افراد US Special Ops Forces پرورش یافتند تا بتوانند بر علیه کشورهایی که آمریکا را به تصرف در آوردند، ایستادگی کنند. نکته‌ی قابل توجه این است که دیگر همانند نسخه‌های گذشته، مأموریت‌های فرعی در بخش جدایی قرار نخواهند داشت و بازیکن برای این که بخواهد مأموریت‌های فرعی CoD: Ghosts را انجام دهد، می‌بایست در طول بخش Campaign بازی، آیتم‌هایی را جمع آوری کند که به وسیله‌ی آن‌ها بازیکنان می‌توانند مأموریت‌های جدیدی را باز کنند.
شاید برگ برنده‌ی سری Call of Duty تا الآن، گیم‌پلی آن بوده است که سازندگان این سری با اضافه کردن المان‌های جدیدی موفق شدند که این سری را به پرطرفدارترین فرنچایز تاریخ تبدیل کنند. در واقع CoD بیشتر قصد دارد که بازیکنان یک تجربه‌ی سینماتیکی از آن داشته باشند. صحنه‌هایی در طول مأموریت‌های بازی رقم می‌خورند که پر از هیجان و دلواپسی‌های فراوان خواهند بود. اولین چیزی که مطمئناً توجه شما را به خود جلب خواهد کرد، مأموریت‌هایی است که قرار است در دریاها و یا حتی اقیانوس‌ها انجام شود. تعقیب و گریز در زیر آب و میان جلبک‌ها به طور قطع برای شما جالب خواهد بود و علاوه بر آن، استتار یکی از قابلیت‌های جدیدی است که می‌تواند به بازیکنان کمک بسیار زیادی کند. هم‌چنین لازم به ذکر است که برای اولین بار در زیر آب، بازیکنان شاهد نبرد‌های سنگین خواهند بود. مأموریت‌های بازی به طور کلی وسیع‌تر شده است و سگ‌ها هم نقش بسیار پر رنگی را در طول بازی ایفا می‌کنند. تیم سازنده‌ی CoD: Ghosts بارها به این موضوع تأکید کرده‌اند که هدف آن‌ها ساخت یک بازی خشن با شکنجه‌های شدید نیست بلکه آن‌ها می‌خواهند با وفاداری به نسخه‌های گذشته، صحنه‌هایی را پدید آورند که از یک شوک معمولی بیشتر باشد و بازیکن را درگیر خود کند.

 


برچسب‌ها:

دانلود سگ های نگهبان – Watch Dogs (ایکس باکس – XBOX)

Watch Dogs | Region Free | Lt3 | ISO Format

Watch Dogs [ایکس باکس - XBOX]

| دانلود بازی سگ های نگهبان – Watch Dogs برای ایکس باکس با لینک مستقیم |

| نسخه کامل با فرمت ISO برای LT3 با Region Free  در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

 

سگ های نگهبان – Watch Dogs (ایکس باکس – XBOX)

 

 

توضیحات بازی: سگ‌های نگهبان (به انگلیسی: Watch Dogs)‏ (به تلطیف سگ‌های_نگهبان (به انگلیسی: WATCH_DOGS)‏) یک بازی جهان-باز اکشن-ماجرایی مخفی‌کاری ویدیویی درحال تولید است که توسط یوبی‌سافت مونترآل توسعه یافته و بوسیلهٔ یوبی‌سافت برای ویندوز، پلی‌استیشن ۳، پلی‌استیشن ۴، وی یو، ایکس‌باکس ۳۶۰ و ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود. مراکز سگ‌های نگهبان به بازیکن این قابلیت را می‌دهد تا برای بدست گرفتن سیستم‌های مختلفت الکترونیکی، بدست آودن و کنترل اطلاعات و یا از بین بردن آن‌ها به آن نفوذ کند. این بازی برای اولین بار در کنفرانس مطبوعاتی یوبی‌سافت در E3 2012 معرفی شد.
در بازی‌ای به سبک سگ‌های نگهبان، بازیکنان کنترل مردی به‌نام آیدن پیرس «Aiden Pearce» (با صدای نوام جنکینز) را بدست می‌گیرند که می‌تواند به دستگاه‌های الکترونیکی مختلف محافظت شده به سیستم‌عامل مرکزی شهر (ctOS) نفوذ کند؛ و به بازی‌باز این اجازه داده می‌شود تا راه‌های مختلفی را برای ردکردن مراحل بازی بپیماید. به‌طور مثال هک کردن تلفن‌های همراه مردم به‌منظور بازیابی داده‌های بانکی و سرقت منابع مالی، ایجاد اختلال در عملکرد تجهیزات برای منحرف کردن دیگر کاراکترها و هک کردن چراغ‌های راهنمایی و رانندگی جهت بوجود آوردن تصادف. بازیکنان همچنین می‌توانند اطلاعات غیرنظامیان (افراد معمولی) را از طریق افزودن فیدهای اصل بدست آوردند که منجر به فراهم آمدن اطلاعات مربوط به شخصیت، سلامت و رفتار افراد می‌شود. هدف‌ها در نمایشگاه‌ها و مراسم‌ها به نمایش درمی‌آیند که مشمول پیدا کردن اهداف خاص و به‌قتل رساندن آنها، گریز از دست پلیس و دنبال کردن قربانیان، به منظور متوقف کردن قاتلان آنها می‌باشد. مبارزه از مخفی‌کاری و پارکور، همراه با مکانسیم تیراندازی سوم شخص مبتنی بر پوشش (cover-based) تشکیل شده است. از ویژگی‌های سخت بازی، ویژگی چندنفره بودن آنلاین آن است که در آن بازیکن دیگر می‌تواند دوربین‌های مداربسته را کنترل کند و در تلاش است تا بازیکن اصلی را هک کند.

یوبی‌سافت مونترآل کار توسعهٔ سگ‌های نگهبان را در سال ۲۰۱۰ آغاز کرد. جاناتان مورین مدیر خلاق یوبی‌سافت مونترآل اشاره کرد بازی سگ‌های نگهبان طراحی شده تا «فراتز از بازی‌های جهان-باز امروزی» عمل کند، همهٔ اینها به استفاده از اطلاعات به‌عنوان طراحی یک هدف و اجازه به بازیکنان جهت کنترل تمام نقاط شهر از طریق مکانیک‌های هک آن برمی گردد.
طراحی مدل ها و شخصیت های اصلی و حتی فرعی در بالاترین سطح ممکن قرار دارد. نورپردازی و سایه زنی از جنس نسل بعد است و وجود جزئیات در صحنه ها بیداد می کند. اما ضعف بزرگی که در این زمینه وجود داشت، برش صفحه (Screen Tearing) در بسیاری از صحنه ها بود که اصلاً از چنین عنوانی انتظار نمی رود. امیدواریم مشکلاتی از این قبیل در نسخه نهایی بازی وجود نداشته باشد، به خصوص وقتی که قرار است ابتدا این عنوان را روی کنسول های ضعیف تر نسل حاضر تجربه کنیم. شاید نشست خبری Sony با عدم رونمایی PS4 نتوانست انتظارات را آن طور که باید و شاید برآورده کند، اما نمایش خیره کننده بازی هایی همچون Watch Dogs و برخی عناوین فوق العاده دیگر سرپوشی بر این کم کاری Sony گذاشته و باعث شد تا این کمبود زیاد هم احساس نشود. قطعاً با انتشار این بازی در سبک ماجرایی یک گام به جلوتر حرکت خواهیم کرد.

 


برچسب‌ها:

ریو ۲ – Rio 2 (زبان اصلی + نسخه ۳ بعدی)

Rio 2 2014 EN BR-Rip 720p 1080p 3D SBS 1080p MKV
| دانلود با لینک مستقیم از سرورهای سایت |
# نسخه ۳ بعدی (۳D SBS 1080p) اضافه شد #

 

 

ریو 2   Rio 2 (زبان اصلی + نسخه 3 بعدی)

 

 

» نام: ریو ۲ – Rio 2
» سال تولید: ۲۰۱۴
» کارگردان: Carlos Saldanha
» شرکت تولید کننده: Twentieth Century Fox Animation, Blue Sky Studios
» کشور تولید کننده: آمریکا
» زمان: ۱۰۱ دقیقه
» زبان: انگلیسی
» زیرنویس: دارد
» کیفیت: عالی (BR-Rip 1080p + BR-Rip 720p) + نسخه ۳ بعدی (۳D SBS 1080p)
» پیوند: IMDB

 

خلاصه داستان: ریو ۲ (به انگلیسی: Rio 2) نام پویانمایی محصول استودیو آسمان آبی (به انگلیسی: Blue Sky Studios) می‌باشد که به کارگردانی کارلوس سالدانها (به انگلیسی: Carlos Saldanha) ساخته شده است. از دیگر ساخته‌های کارلوس سالدانها می‌توان به «عصر یخبندان ۱»، «عصر یخبندان ۲»، «عصر یخبندان ۳» و «ربات‌ها – Robots» اشاره کرد. داستان انیمیشن ادامه‌ای بر شماره اول آن، «ریو – Rio»، می‌باشد. حالا دیگر آبی (به انگلیسی: Blu) و جوئل (به انگلیسی: Jewel) با هم تشکیل زندگی داده‌اند و صاحب سه فرزند هستند. آنها زندگی بسیار خوبی در شهر ریودوژانیرو (به انگلیسی: Rio de Janeiro) دارند، اما جوئل تصمیم دارد برای اینکه بچه‌ها با شرایط طبیعی زندگی در جنگل (همانند دیگر طوطی‌ها) آشنا شوند سفری ترتیب دهد…

 

 

ریو 2   Rio 2 (زبان اصلی + نسخه 3 بعدی)

 

 


برچسب‌ها:

مجموعه ۵۵ والپیپر با موضوع حیوانات HQ Animal Wallpapers

HQ Animal Wallpapers والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۵۵ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوع حیوانات را آماده کرده ایم . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۸۰X1050 تا ۲۵۶۰X1600 آماده شده اند .

 

HQ Wallpapers Animal مجموعه 55 والپیپر با موضوع حیوانات HQ Animal Wallpapers

 

 
نویسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بهترین دانلود و آدرس best-dl.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشیو مطالب
دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 471
بازدید کل : 95658
تعداد مطالب : 46
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1